Titel: Cor Fellon Staff Ansøning
Hvad søger du ind som?
Supporter/Ingame Admin
Har du Tidligere erfaringer?:
Men Supporter ja og staff ja men dsv ikke i Arma 3 så ingame Admin skal jeg nok have en lille hånd med men er så heldigvis Lære nem
Lover du at behandle alle med respekt og hjælpe alle der har brug for hjælp?:
Jeg Behandler andre som jeg gerne selv vil behandles så ja jeg vil Behandle Amme Med Respekt og hjælpe dem der har brug for det
Fødselsdag og alder?:
16 år
(010202)
Hvorfor skal vi vælge dig?(min 50)
I skal vælge mig fordi jeg har det der skal til for at blive en god supporter som gør sit job og som gør hvad der skal til for at alle har det godt på serveren og på ts'en jeg har oplevet mange undskyldninger så jeg ved mere eller mindre hvad folk vil bruge som undskyldning
Fortæl os omkring dig selv?:
Kan vi snakke om det på Teamspeak da jeg er Strækt ordblind:)
Andet vi skal vide omkring dig?
Er Stærkt ord blind
Titel: Cor Fellon Staff Ansøning
Hvad søger du ind som?
Supporter/Ingame Admin
Har du Tidligere erfaringer?:
Men Supporter ja og staff ja men dsv ikke i Arma 3 så ingame Admin skal jeg nok have en lille hånd med men er så heldigvis Lære nem
Lover du at behandle alle med respekt og hjælpe alle der har brug for hjælp?:
Jeg Behandler andre som jeg gerne selv vil behandles så ja jeg vil Behandle Amme Med Respekt og hjælpe dem der har brug for det
Fødselsdag og alder?:
16 år
(010202)
Hvorfor skal vi vælge dig?(min 50)
I skal vælge mig fordi jeg har det der skal til for at blive en god supporter som gør sit job og som gør hvad der skal til for at alle har det godt på serveren og på ts'en jeg har oplevet mange undskyldninger så jeg ved mere eller mindre hvad folk vil bruge som undskyldning
Fortæl os omkring dig selv?:
Kan vi snakke om det på Teamspeak da jeg er Strækt ordblind:)
Andet vi skal vide omkring dig?
Er Stærkt ord blind
Stolt Betjent Stolt Supporter
Stolt Penge Glad Mand