Max Lopez - Politi Ansøgning

62 views
Hvad er dit rp navn? Max Lopez

Player ID? 76561198273929128

Hvor gammel er du? (der er ingen alder, man skal bare være moden nok) 15 år 12/11/02

Har du været Politi før? Jeg her været politi en del igennem mine to år RP startede på Arma-Dillo Lakeside v2 hvor jeg var Vice-Politikommisær. Efter følgende blev jeg det på mange små servere. Efter det blev politi på Giga-gaming hvor jeg blev Politi Direktør og ejede PET, hvor jeg så hoppede fra efterfølgerne da det blev pænt kedeligt med failrp 24/7.

Hvor lang tid har du spillet rp i? 2 år

Hvorfor vil du gerne være Politi? (50 ord mindst) Vil gerne være politi for det at det er meget interessant hvordan i det virkelige liv hvordan de udfører opgaver til dagligt. Men efter første gang jeg var betejnt på Arma-Dillo har jeg altid søgt et nyt sted som havde et lige så fedt fællesskab som derinde. Syntes måden rollerne blev fordelt var rigtig godt. er dog stadig klar til og prøve andre ting som er lige så fede måske bedere måske det kunne være her.

Skriv lidt om dig selv og hvilken personligheder? (100 ord mindst) 
Jeg er 15 år gammel og hedder Kalle. Jeg er født og opvokset på sjælland, Med min Mor, Far og Bror. Jeg spiller meget computer og det har jeg gjort fra jeg var 10 år gammel. Jeg spiller  primært Arma 3 og PUBG og en gang imellem CSGO og Black Squad. Jeg spiller primært RP på servere som Arma-Dillo og Roleplay-studios men nu kommer der Bornholm igen og derfor spiller jeg herinde nu. Jeg elsker også at lave grafiske ting og skinne ting fra arma. Lige nu går jeg ikke i skole men skal starte igen snart på en ny skole. Jeg er ellers  en frisk og glad person som elsker og snakke med andre. 

Hvilke evner er gode at have som Politi? (75 ord mindst)
Du skal kunne snakke fornuftigt til andre spillere
Du skal opfører dig modent
Gøre rp oplevelsen lige så fed for andre som dig selv
Kunne RP og leve sig ind i den rolle du har
Overholde de regler der bliver sat for at gøre serveren sjov og spille på (Samt Politi reglerne)
Du skal kunne kører og skyde på et normalt plan, altså forstået på den med Kunne kører efter færdselsloven og Bruge dit håndvåben og taser i nødvendige situationer.

Hvad er dit mål at nå i Politi. Mit mål som alle andre steder er at blive en del af SWAT/AKS/SERT og de mange navne der er da jeg mener at jeg er god til at Skyde efter og 2 år jeg har spillet det og  4500 timer plus så jeg er meget engageret i arma.

Kan du arbejde under stress? Ja, Dog mener jeg ikke der er noget stressende i at være betjent vis man ved hvordan ting skal løses.

Acceptere du de vilkår Politi kræver. Ja

Reply